تفاوت پاركت و لمينت
نوشته شده توسط : ساخت بازار

لمينت‌ها کفپوش‌هایی هستند که نمای ظاهری آنها از طرح و نقشه‌های چوب، کپی‌برداری شده است. در نگاه اول شاید فکر کنید که آنها الوارهای واقعی‌اند اما با کمی‌دقت به مصنوعی بودن آنها پی می‌برید. 

در واقع لمينت‌ها از چند لایه چوب متراکم و به هم فشرده «اچ‌دی‌اف» ساخته شده‌اند و سطح خارجی آنها روکشی دارد که مشابه نقش و نگارهای چوب طبیعی است. این را هم بدانید که لمينت‌ها در گروه کفپوش‌های مدرن جای می‌گیرند و قدمتشان به نیم قرن هم نمی‌رسد. لمينت‌ها برای اولین بار در سال 1977 توسط یک شرکت سوئدی اختراع شدند. این کمپانی در سال 1984 محصولات خود را روانه بازار کرد. امروزه ‌این کفپوش‌ها توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند و در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارند. 

همواره ما نام لمینت و پارکت را شنیده ایم .آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه تفاوتی میان پارکت ها و کفپوش های لمینت هست ؟ آیا هنگام خرید دقیقاً می دانید کدام یک مناسب شما می باشند ؟ کفپوش هایی که با نام پارکت لمینت فروخته می شوند ، دقیقاً چه هستند ؟

پارکت

تفاوت میان کفپوش لمینت و پارکت چیست

پارکتها کفپوشهایی هستند که جنس آنها از چوب طبیعی درختان می باشد . پارکت را به کف اتاق می چسبانند . پس از خشک شدن چسب، سطح روی آن را ساب و سپس لاک می زنند تا صاف و صیقلی شود . پارکت نسبت به آب فوق العاده حساس بوده و در صورت تماس با آب ، سریعا دچار تورم می شود یا به اصطلاح باد می کند . پارکت در اثر برخورد اشیاء نوک تیز با آن آسیب دیده و خش می افتد و پس از گذشت چند سال لازم است تا سطح آن مجددا ساب خورده و لاک زده شود .

چوب نما-پارکت-لمینت-الوار چوبی-mdf-ام دی اف-چوب-HDF-نمای چوب-ترمووود-پارکت-دکینگچ دی اف-temowood-قیمت پارکت-قیمتmdf-پارکت خارجی-کف چوبی-دکوراسیون داخلی-پارکت چوبی-پارکت خارجی-پارکت آلمانی-haro-classen-اتا چوب-چوب-parquet-flooring-دکوارسیون-پوشش کف-کف-نما-قیمت-کف خارجی-پارکت بلوط-پارکت گردو-پارکت چوب-کف چوب-ترموود-ترمووود- قیمت پارکت-تفاوت پارکت و لمینت--پارکت آرتا-انواع پارکت-معایب پارکت-پارکت لمینت-پارکت چوبی-نصب پارکت-قیمت پارکت لمینت-تفاوت پارکت و لمینت--معایب پارکت-کفپوش لمینت-پارکت آرتا-انواع پارکت-پارکت چوبی-انواع لمینت-قیمت پارکت چوبی-پارکت لمینت آرتا--قیمت پارکت آرتا-معایب پارکت-قیمت پارکت چوبی طبیعی-نصب پارکت-انواع پارکت و کفپوش-قیمت پارکت لمینت-تفاوت پارکت و لمینت--كفپوش pvc-لمینت آرتا-معایب پارکت-معایب لمینت-پارکت بهتر است یا سرامیک-انواع پارکت-قیمت نصب پارکت-دانلود فیلم آموزش نصب پارکت-اموزش تصویری نصب پارکت-زیرسازی پارکت-نحوه نصب کفپوش pvc-آموزش نصب پارکت pdf-نصاب پارکت چوبی--دانلود نصب پارکت-قیمت کفپوش-تفاوت پارکت و لمینت-انواع پارکت-قیمت کفپوش پی وی سی-پارکت لمینت آرتا-قیمت پارکت آرتا-قیمت پارکت چوبی طبیعی-معایب پارکت--اپوکسی کف قیمت-اجرای اپوکسی کف-قیمت کفپوش اپوکسی-قیمت اپوکسی-لیست قیمت کفپوش اپوکسی--کف پوش اپوکسی-کفپوش اپوکسی در منزل-کف پوش اپوکسی چیست-قیمت کفپوش اپوکسی-اپوکسی کف قیمت-لیست قیمت کفپوش اپوکسی--قیمت اپوکسی-کفپوش اپوکسی در منزل-کفپوش اپوکسی چیستepoxy-اجرای کفپوش اپوکسی-قیمت کفپوش سه بعدی-کفپوش سه بعدی ماشین--نمایندگی کفپوش سه بعدی در ایران-خرید کفپوش سه بعدی-قیمت کفپوش های سه بعدی-نمایندگی فروش کفپوش سه بعدی-قیمت کفپوش سه بعدی سانا-قیمت کاشی سه بعدی-قیمت کفپوش--کفپوش pvc--تفاوت کفپوش و پارکت--کفپوش رولی-کفپوش ارزان-کفپوش پی وی سی-کفپوش ماشین-کفپوش آرتا





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: